Live vanuit het vliegtuig

3 februari 2019 - Dubai International Airport, Verenigde Arabische Emiraten

Na wat heerlijke dagen gehad te hebben op de Malediven, is onze trip nu toch bijna aan het einde gekomen.

Vanmorgen om 5 uur opgestaan om te gaan ontbijten. De koffers konden we voor de deur bij het huisje zetten, deze werden opgehaald en naar de boot gebracht.

Rond 6.30uur vertrok de boot richting vliegveld Male. De boottrip was wederom weer 30 minuten varen en konden ons gelijk inchecken. Hierna hadden we nog even tijd om te chillen en een kopje koffie te drinken.

Tussen 08.00 en 08.30uur konden we boarden. Dit liep gelijk al uit tot 09.00uur. Ook konden we niet gelijk om 09.15uur opstijgen, omdat ze te laat zijn begonnen met boarden. Als gevolg dat ze ook niet gelijk de lucht in kunnen, want Male is niet zo een grote luchthaven, dus moesten we even wachten om ertussen te duiken.

Nu zijn we van start gegaan, we hebben alweer een soort van ontbijtje gekregen in het vliegtuig en de mannen zijn even de binnenkant van hen ogen gaan bekijken.

Nog ongeveer 1,5uur te gaan en dan hebben we een uur de tijd om bij de volgende gate terecht te komen. Wordt nog even spannend, maar ze zullen niet vertrekken zonder dat de helft er is. Bijna de alle passagiers gaan door naar Düsseldorf. Dus komt vast goed.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl