Mirissa

25 januari 2019 - Mirissa, Sri Lanka

Nadat we een kleine toer hebben gehad in Matara, konden we door naar Mirissa. De toer door Matara was eigenlijk wel erg leuk, hier waren nog veel overblijfselen te zien van vroeger. De Nederlanders regeerde hier in de 16e en 17e eeuw. Zo zag je nog mooie forts met V.O.C. erop. Ook was er nog een eerbetoon aan Nederland te zien.

In Mirissa verblijven we 3 nachten, dit is ook wel een keer lekker, kunnen we even chillen.

Mirissa zit aan de kust en we kijken letterlijk uit op het strand. We kunnen vanuit het zwembad zo naar de surfers kijken.

Dit hotel heeft de zelfde eigenaar als degene in Ella. De beste man was al deze kant opgereden om ons te verwelkomen. Hij vertelde dat hij zeker wist dat hij eerder er zou zijn als Deva, die rijdt op zijn gemak.

We hebben weer een fantastische kamer met een fantastisch uitzicht. Heerlijk bed en super goed en lekker eten. Dus komende dagen zitten we weer helemaal super hier.

Op het programma staat alleen walvis spotten, dus we kunnen ook nog even een dagje lekker naar het strand. We gaan ervan genieten.

1. Monique:
    25 januari 2019